Китай почав випробування конкурента Airbus A320 власного виробництва
8 Травня , 2017
На Землю після дворічної місії повернувся секретний космоліт США
9 Травня , 2017

Здійснив політ перший у світі електричний конвертоплан

Аеротаксі з вертикальним зльотом.

Німецький стартап Lilium Aviation провів успішні випробування повнорозмірного прототипу перспективного повністю електричного пасажирського конвертоплану. Короткий перший політ конвертоплану визнали успішним.

В Германии испытали прототип первого в мире электрического конвертоплана

Фото: Lilium / YouTube

Сьогодні багато компаній займаються розробкою аеротаксі, міських літальних апаратів, які будуть займатись перевезенням пасажирів. При цьому переважна більшість проектів передбачають створення гібридних аеротаксі, в яких енергія для електромоторів буде проводитись генератором. Останній буде приводитись газотурбінною установкою.

Відмінною рисою конвертоплану Lilium Aviation стане використання тільки енергії, накопиченої в 12 акумуляторних батареях. Від них як в режимах зльоту і посадки так і горизонтального польоту, будуть живитись 36 вентиляторів.

Частина з них розташовані в спеціальному поворотному горизонтальному носовому оперенні, яке буде втягуватись в корпус при горизонтальному польоті, зменшуючи лобовий опір.

Подробиці випробувань електричного конвертоплану не уточнюються. Ймовірно, апарат провів у повітрі близько п’яти хвилин. Раніше повідомлялося, що спочатку Lilium Aviation буде проводити випробування безпілотного прототипу електричного конвертоплану. У січні 2018 року планується підняти в повітря пілотований апарат.

Як очікується, повна маса конвертоплану складе 600 кілограмів, включаючи вантажі і пасажирів загальною масою 200 кілограмів. За попередніми розрахунками, конвертоплан зможе розвивати швидкість до 300 кілометрів на годину і виконувати польоти на висоті до трьох тисяч метрів. Дальність польоту апарату складе 300 кілометрів.

Крім носової частини, електровентилятори будуть розташовані в елевонах крила з вихідним соплом, розташованим на задній кромці. Під час вертикальних зльоту і посадки елевони будуть відхилятись вниз на кут 90 градусів. Керування конвертопланом буде електродистанційним.

Як очікується, льотна сертифікація апарату відбудеться до кінця 2018 року.

LEU
LEU
Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: