У Китаї почали розробку квантового комп’ютера
20 Квітня , 2017
Наступний крок в галузі ШІ — навчити машини думати як ми
20 Квітня , 2017

Як з’явився легендарний пас’янс «Косинка» для Windows?

У п’ятницю, 14 квітня, Great Big Story опублікувала інтерв’ю з Уесом Черрі, який створив знаменитий пас’янс «Косинка» (не в сенсі пас’янсу, а в сенсі його програмного втілення для операційної системи), будучи інтерном в компанії.

«Насправді, «Косинка» для Windows з’явилася від нудьги. Так як тоді було мало ігор для комп’ютера, ми вирішили створити її», — повідомив він.

У 1998 році Черрі стажувався в Microsoft, тоді ж і була розроблена гра. Він каже, що зробив її, щоб було веселіше працювати, але коли популярність персональних комп’ютерів пішла вгору, керівництво компанії придумало легенду: «Косинка» була створена для того, щоб навчити людей користуватися мишею. Сам же засновник Microsoft Білл Гейтс негативно висловився про гру в 1990 році, оскільки здобути перемогу в ній було непросто.

Виявилося, що і в далекому 1990 році на робочому місці в офісі грати було не можна, а «Косинка» стала популярною серед офісних працівників. Тому в неї впровадили спеціальну кнопку Boss Key, при натисканні якої гра ховалася в трей.

Черрі каже, що йому не заплатили за «Косинку» ні копійки, але був би дуже багатий, якщо б кожна копія гри принесла йому хоча б по центу. Зараз він займається виробництвом сидру.

Легенда про те, що ігри на зразок «Сапера», «Черв’яка», «Косинки» і ін.  розроблялися, щоб навчити людей користуватися можливостями ОС, стала відома в серпні 2015 року.

LEU
LEU
Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: