Співробітники Tesla заснували стартап з переробки вторсировини
12 Травня , 2017
В Херсоні планують запустити виробництво сонячних панелей
12 Травня , 2017

Китай проводить успішні випробування чергового покращеного дослідного зразка стелс-винищувача п’ятого покоління J-31

Відповідно до недавньої інформації, протягом квітня цього року в Китаї проводились випробування чергового покращеного дослідного зразка винищувача п’ятого покоління J-31, який, судячи з усього, стане першим китайським стелс-винищувачем, здатним базуватись на авіаносцях. Нагадаємо нашим читачам, що в жовтні 2012 року Китай став другою у світі країною, що ведуть відразу кілька паралельних програм по розробці стелс-винищувачів, однією з яких була програма FC-31/J-31. Створений авіаційної компанією Shenyang Aircraft Corporation (SAC), літак J-31 має два двигуни і розміри, порівнянні з розмірами американського F-35. Літак має дальність польоту 1250 кілометрів, злітну вагу 28 тон і максимальну швидкість 1.8 Маха. І він позиціонується як заміна застарілих літаків J-10, які стоять зараз на озброєнні китайських повітряних сил.
Истребители J-31 первого и второго поколения
У багатьох експертів у галузі військової авіації відразу ж виникли сумніви в життєздатності програми J-31. Перший дослідний зразок літака не був обладнаний авіаційною електронікою відповідного класу, у ньому були відсутні інфрачервоні системи IRST (infrared search and track), а деякі з елементів фюзеляжу не задовольняли вимогам стелс-технологій.
Однак, сумніви почали розвіюватись після появи на світ другого дослідного зразка, який вперше піднявся в повітря 26 грудня 2016 року. Новий варіант був на три тонни важчим попередника і довшим на 50 сантиметрів. Крім цього він вже був оснащений інфрачервоною системою виявлення і стеження, мав більш “приховану” форму крил, систему маскування вихлопу двигунів і покращений радар. Крім цього, на новий варіант була встановлена більш досконала авіаційна електроніка і організовані мережі уніфікованих комунікаційних каналів, що дозволяють підключення до системи літака самих різних датчиків і електронних засобів.
Палубный вариант истребителя J-31
Використані раніше двигуни WS-13 були замінені на двигуни WS-13E повністю китайського виробництва, а пізніше на літак було встановлено турбореактивні двигуни WS-17, які дають новому літаку перевагу в швидкості порівняно з його найближчими конкурентами. Новий варіант винищувача J-31 здатний нести на собі 6 ракет МН 12 класу повітря-повітря або 4 ракети МН 21 такого ж класу, але більш далекого радіусу дії. Це говорить про те, що J-31 є винищувачем забезпечення переваги в повітрі, хоча його конструкція допускає установку на нього цілого ряду “розумних” боєприпасів, в тому числі і керованих бомб серії LS.
Цілком імовірно, що останні досягнення компанії SAC стали можливими завдяки виграному компанією державному тендеру, що забезпечив подальше фінансування робіт. І черговий, третій варіант винищувача J-31, який вже максимально близький до кінцевого варіанту, буде продемонстрований громадськості на Паризькому авіасалоні цього року, де керівництво компанії SAC планує привернути увагу потенційних покупців.

LEU
LEU
Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: