Кількість домашніх СЕС в Україні збільшилась в 1,5 рази
22 Жовтня , 2017
Гнучкі автономні робозмії нададуть допомогу в пошуково-рятувальних роботах
23 Жовтня , 2017

Камера нового типу дозволить автомобілям-роботам бачити, що знаходиться за кутами і перешкодами

Самокеровані автомобілі-роботи, завдяки обладнанню їх масою всіляких датчиків, здатні досить добре бачити все, що знаходиться в навколишньому середовищі. Проте, автомобілі-роботи не можуть зорієнтуватись, подібно людині, по відблиску від фар іншого автомобіля, що наближається до перехрестя з-за рогу, їх сприйняття чітко обмежене зоною прямої видимості. Однак, у групи з Лабораторії інформатики і штучного інтелекту (Computer Science and Artificial Intelligence Lab, CSAIL) Массачусетського технологічного інституту є відповідне рішення. Вони займаються розробкою технології, яка працює за рахунок аналізу найменших змін у потоці відбитого світла і дозволяє “побачити” об’єкти за рогом або приховані іншими перешкодами.
Оскільки поверхня всіх об’єктів відбиває світло в тій чи іншій мірі, є можливість синтезу зображення об’єкту, прихованого за рогом, по зміні інтенсивності кольору та світла, відбитого від підлоги і стін приміщення. Однак, робота системи, створеної фахівцями лабораторії CSAIL, ще далека від ідеалу, вона працює на відкритому повітрі і усередині закритих приміщень, вона не вимоглива до умов освітлення, але дощ, сніг і навіть слабкий туман унеможливлюють її нормальну роботу.
Однією з головних рис нової системи є те, що вона не потребує лазери і інші дорогі технології для сканування та спеціального освітлення навколишнього середовища. Невелика вартість і компактні розміри системи дозволять легко встановити її практично на будь-якому автомобілі-роботі, і, в більшості випадків, система буде працювати належним чином.
Проте, найближчим часом ще не варто очікувати появи камер, здатних заглядати за кут, в системах керування автомобілів. Система CSAIL ще не може працювати в умовах відсутності світла, а динамічне освітлення, наприклад, від швидко пролітаючих хмар, змушує систему робити помилки.
Проте, фахівці лабораторії CSAIL сподіваються знайти рішення всіх описаних вище проблем найближчим часом. І перший “дебют” системи буде проведено в парі з інвалідним кріслом з електричним приводом. А з точки зору забезпечення безпеки така система, встановлена на автомобілі, може поки використовуватись, тільки для попередження водія про те, що до нього з-за рогу наближається інший транспортний засіб.

Джерело

LEU
LEU
Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: