Нанотканина “twistron” генерує безкоштовну енергію з наших рухів
5 Вересня , 2017
Фахівці НАСА провели перше увімкнення всіх бортових систем космічного корабля Orion
6 Вересня , 2017

Через кілька місяців в Дубаї почнуться випробування першого безпілотного літального таксі

В бразильському Сан-Паулу, десятому за величиною місті світу, протяжність заторів на дорогах по п’ятницях досягає 180, а іноді і 300 км. Схожа ситуація у всіх мегаполісах планети – люди гостро потребують повітряного міського транспорту і кілька провідних компаній готові з дня на день його запустити. Корінний перелом очікується вже в найближчі кілька років. Шейх Мухаммед бін Рашид Аль Мактум, голова Дубаї, заявив: до 2030-ого 25 % всього транспорту в місті буде безпілотним. Емірат уклав угоду з німецьким стартапом Volocopter про початок тестування безпілотних літальних таксі вже в кінці цього року. Це не експеримент, а саме обкатка нової машини – у створенні двомісного 18-роторного апарату взяв участь концерн Daimler. Таксі літає зі швидкістю 100 км/год і має запас енергії на 30 хвилин польоту.

Паралельно дубайці придивляються до китайського аналогу Ehang, за океаном Über переманює з НАСА провідних фахівців для свого «Project Elevate», а французька Airbus обіцяє почати тестування літаючої капсули Vahana вже в цьому році. Підходи у всіх компаній різні, але об’єднує їх готовність протягом 3-5 років налагодити повноцінне повітряне сполучення за принципом таксі. Ключові проблеми впровадження такого транспорту де-факто вже вирішені.

АэротаксиЛітаюча капсула Ehang 184 з Китаю

Наприклад, питання запасу палива на борту – всі апарати використовують «зелені технології», вони працюють на електриці. Замість того, що проектувати акумулятори величезної потужності, компанії прискорили і спростили процедуру їх заміни до межі. При кожній посадці на спеціальному майданчику частково розряджена батарея змінюється на повну за той час, поки пасажири займають свої місця – машина ніколи не злетить «не заправленою».

Або питання безпеки – інженери готові гарантувати надійність своїх безпілотних рішень, але ні в одній країні світу чиновники не випустять кружляти над містом робота, та ще і з людьми на борту. Тому перші 5-10 років присутність пілота, він же стюард, він же гід і т. д. на борту повітряних таксі буде обов’язковою. А потім світ звикне до нового виду транспорту і можна буде перейти на повністю автономні системи.

Аэротакси

Повітряне таксі Airbus Vahana

LEU
LEU
Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: