Стівен Хокінг зібрався в космос
25 Березня , 2017
Британські інженери розробили прототип дрона з «пташиними» крилами
25 Березня , 2017

Фахівці Disney хочуть зробити VR-ігри максимально реалістичними

Як зробити реалістичним те, чого ти не можеш торкнутись пальцями і відчути насправді? Потрібно зробити віртуальні об’єкти реальними – саме так вирішили інженери підрозділу Disney Research і негайно почали експериментувати в цьому напрямку. В результаті, у них вийшло зібрати настільки високоточну систему відстеження переміщення реальних об’єктів у просторі, що вона навіть здатна прораховувати траєкторії їх руху або польоту. Приміром, якщо кинути м’ячик, система негайно обчислить точне місце його падіння, а ось це вже запросто можна використовувати в майбутніх VR-проектах.

У відео трохи нижче ви побачите частину експерименту з тестування нової системи відслідковування рухів, вбудованої прямо в VR-шолом. Уявіть собі, що ви бачите в грі віртуальний м’ячик, який, крім усього іншого, існує і в дійсності. Асистент кидає його вам, і ви ловите його 3D-зображення своєю віртуальною рукою, але при цьому ви власною рукою відчуваєте круглий об’єкт, що створює ефект присутності в ілюзорному світі практично 100-відсотковими. Система здатна з величезною точністю прорахувати траєкторію польоту об’єкта, завдяки чому руку можна заздалегідь помістити туди, куди об’єкт приземлиться в підсумку. Ви просто будете бачити візуалізований шлях польоту м’ячика своїми власними очима.

Незважаючи на те, що система відстеження рухів поки що є лише прототипом, вона вже показала себе з найкращої сторони в плані ефективності і гнучкості. Інженери Disney не обіцяють, що впровадять свою технологію VR-гарнітури в осяжному майбутньому, але вони продовжують старанно розвивати її і постійно удосконалюють вже існуючий прототип. У майбутньому, такі ігри будуть здатні підвищувати точність рухів спортсменів-початківців, а також, зробити наші рухи всередині віртуальної реальності максимально точними і виваженими. Що вже говорити, що можна буде використовувати практично будь-який підручний об’єкт і переносити його всередину створених ігровими видавництвами світів.

LEU
LEU
Головний редактор сайту uaengineer.com.ua

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: